Mats Visser

Een fitness kabel accessoires rek besteld en netjes in de doos laten zitten om later open te maken bij het inrichten van eigen PT locatie. Toen het zo ver was bleek deze helaas beschadigd en kon ik 'm niet omruilen omdat dat volgens de voorwaarden binnen 3 dagen aangegeven moest worden. Ze gaven na veel heen en weer gemaild te hebben een teruggave van €12. Een lachertje. Kostte €125 en was nu een maand later op de website te krijgen voor €95. Dat verschil konden ze ook niet eens vergoeden. Zal hier niet snel meer iets kopen.

Reactie GorillaSports:

Beste Mats, dank je wel voor jouw review.
Ik heb alle mails over jouw klacht doorgelezen en begrijp dat je ook via deze weg jouw ongenoegen wilt uiten. Ik zie dat er in de mailcorrespondentie duidelijke uitleg is gegeven over waarom wij niet over zijn gegaan tot het ruilen van het artikel . Schade dient inderdaad binnen 3 dagen na ontvangst gemeld te worden. En over een paar dagen te laat doen we echt niet moeilijk. In het geval dat dat toch niet lukt, is er de zichtermijn van 14 dagen waarbinnen je de tijd hebt om te beoordelen of het artikel naar wens is/geen defecten of mankementen vertoont en kun je desgewenst het artikel retourneren. Helaas heb je pas ruim 4 weken na ontvangst van het artikel gemeld dat er sprake van schade was. Wij kunnen na een dergelijke termijn niet meer vaststellen of het artikel met schade is ontvangen of dit na gebruik is ontstaan. Ondanks deze reden hebben wij je toch een korting aangeboden. Wat betreft de aanbiedingsprijs: De aanbieding gold in de eerste week van februari en jouw bestelling is geplaatst op 23 december. Ook hier is helaas te veel tijd overheen gegaan om het verschil te storten. Dit werkt niet alleen bij ons zo, maar bij alle winkels/webshops.
Het spijt ons dat je dit alles als vervelend hebt ervaren, maar wij hopen dat je begrijpt waarom wij op deze manier gehandeld hebben, ^SO

Score voor GorillaSports: 0.5/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee
REK VOOR TRAININGSGREPEN