Danny

Geen aanrader ondanks dat de prijzen best goed zijn. Bestelling is incompleet geleverd, wat op zich niet echt onlogisch was gezien de wijze waarop dit verpakt was. Foto's zijn aangeleverd bij de klantenservice waarop delen van het apparaat gewoon uit het karton staken - dit apparaat was dan ook veel te zwaar om simpelweg in karton verpakt te worden. Maar goed, dat is allemaal geen ramp als het maar opgelost wordt, en juist dat blijkt lastig.

De wijze waarop de communicatie met de klantenservice verloopt kan echt stukken beter. Bijzonder afwachtend waarbij ze geen actie willen/kunnen ondernemen. Ben ongeveer 3 weken verder na het plaatsen van de bestelling (25 sept besteld), het apparaat is lastig in gebruik te nemen zonder de onderdelen die ik mis, maar het heeft er helaas niet voor gezorgd dat ze hierdoor wat harder hun best deden om het op te lossen. Je hoort ook gewoon helemaal niks van de klantenservice tenzij je zelf contact opneemt en dan krijg je steeds het zelfde riedeltje; ''wat vervelend, we zetten het voor je uit naar het magazijn'; etc. In plaats van nou eens éxtra actie ondernemen als ergens tekortschieten moet jezelf maar steeds initiatief nemen.

Me bestelling is op 25 sept geplaatst en bijna een maand later komt de deellevering binnen. Maar misschien voel je 'm al aankomen: ik heb weer niet het goede geleverd gekregen. Ik mistte twee onderdelen en van het ene onderdeel heb ik er twee gekregen en het andere onderdeel zat er helaas niet bij. Dus ik schiet hier bijzonder weinig mee op, maar ik geef het wat dit betreft ook direct op en hoef het andere deel ook niet meer te ontvangen. Ik los het zelf wel op.

Het was m'n eerste bestelling en ook direct m'n laatste.

Score voor GorillaSports: 1.5/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee
801410792