P Ruisch

Te belachelijk voor woorden.

17 maart order gedaan bestaande uit:
-1 Halterstang
- 4x 15 kg Halterschijven
- 2x 10 halterschijven
- 1x voordeelbundel 4x5 en 4x 2,5 kg schijven

*Halterstang op 21-3 aangemeld bij DPD pas op 8-5 ontvangen. Meerdere keren bij Gorrila aangegeven dat dit verkeerd ging bij DPD helaas geen actie/ communicatie. Totdat ik zelf DPD ben gaan bellen.
* 4x 15 kg schijven en 2x 5kg en 4x2,5 kg schijven 31-3 verzonden en 1-4 ontvangen (dat ging dan wel goed)

Tot nu toe nog steeds niet 2x 10 en 2x 5kg schijven ontvangen.

Verschillende malen contact gezocht omtrent status van leveringen met zeer slechte respons terug met de opmerking (We rekenen op uw begrip.... 1 a 2 x ok, maar na deze periode is het begrip er aardig vanaf).

Op 22-4 (dat is dus 14 dagen voor de uiteindelijke levering van de halterstang) heb ik de order geannuleerd omdat ik het beu was met dit bedrijf te maken te hebben. Maar geld terugkrijgen ho maar. Met als resultaat dat ik 8-5 de halterstang alsnog door mijn strot geduwd kreeg. In de bevestiging van de annulering werd aangegeven dat het doorgegeven zou worden aan het magazijn. In mijn reclamatie op 4-5 wederom en op mijn mail van 8-5 geen reactie meer gehad.

Daarnaast te belachelijk voor woorden dat de klantenservice niet bereikbaar is.

Graag op korte termijn alsnog een refund voor de nog niet geleverde artikelen.

Ik heb inmiddels de rechtsbijstand aangehaakt om mij te adviseren hoe mijn geld terug te krijgen.

Score voor GorillaSports: 1/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee
Halterstang en schijven