Reviews

8.2 / 10
8919 beoordelingen
Schrijf beoordeling

86% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Andre de Jong

1/10

Mijn ervaring? Dramatisch!

Op 26 janauri bestelling gedaan van 180 euro.
Halterset en bank. Opzich kwam alles keurig binnen, echter de dumbells zaten er niet bij.

Een incomplete levering.

Ik neem contact op na aantal dagen en geef mijn klacht door telefoon. Daarna blijft het stil.
Daarna weer contact opgenomen en gehoord dat pakketje zoek was. Maar er was alvast een nieuwe set opgestuurd om mij te ontzorgen, opzich top!

Maar!

Ik ontvang niks. Neem weer contact op, krijg te horen pakket weer zoek. Daar geloof ik helaas niks van, sorry.

Nu is het 8 maart. Nog geen dumbells.
Paar keer een “zoethoudertje” gehad via email met de tekst “ het is in onderzoek” maar daar geloof ik niks meer van.

Telefonisch : NIET BEREIKBAAR
Email : AMPER REACTIE
Facebook messenger : NIET BEREIKBAAR

Samengevat, mijn vertrouwen is tot diep onder zeeniveau gedaald en zodra ik de mogelijkheid heb, ga ik maar een rechtsbijstand inschakelen. Ik ben nu al bijna 2 maanden (!!!!) bezig om mijn bestelling compleet te krijgen. Misschien moet ik een video met smeekbede op me knieeen opsturen, misschien krijg ik dan wel reactie.

Al met al een site die niet te vertrouwen is en zelfs in mijn beleving beetje naar oplichting ruikt.

Aanbeveling 0-10 = -12

Schaam jullie!


Score voor GorillaSports: 0.5/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee
Halterset en bankje