Spullen zijn goed, MAAR! levering is belabberd! 4 dingen besteld, eerst kreeg ik 1 track and trace.
Denk dat alles met die ene track and trace binnen komt maar nee 1 gedeelte ervan. Gebeld en uit eindelijk kreeg ik nog 4 track and trace erbij.
Ik kijken of ze het doen nee, weer gebeld volgende dag moeten ze het gaan doen oké ik weer gewacht. In eens zie ik de volgende dag smorgens 7:00 staat er op het depot ok, kijk ik later smorgens 9:00 pakket in uitlevering. Geen enkele voor aankondiging van wanneer ze het komen brengen ofzo je moet maar geluk hebben dat je thuis bent.
Dan 1 van de levering is verkeerd een dubbele bankdruk stang in plek van een curl stang!? Maar WEER! bellen. 2 dagen nog geen bericht! Zelf maar WEER! gebeld. Uiteindelijk savonds een mailtje met dat de goede stang opgestuurd word. 2 dagen later weer een track and trace ontvangen en de volgende dag in huis. 3,5week bezig geweest.

Kort samen gevat:
SPULLEN ZIJN GOED!
SNELLE LEVERING!
MAAR ERG ROMMELIG!

Reactie GorillaSports:

Beste,
Hartelijk dank voor de beoordeling. Uiteraard is het niet de bedoeling om te weinig trackings uit te sturen, maar hebben wij tijdelijk te maken gehad met een storing in ons systeem waardoor de klant (en wij) te weinig trackings ontvingen van DPD. Dit leverde een enorme drukte op, waardoor wij minder goed te bereiken waren. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Een tracking treed automatisch in werking wanneer een artikel ook daadwerkelijk wordt verzonden en op het moment dat u deze controleerde was het artikel nog niet verzonden.
Verder is het natuurlijk heel vervelend dat er in het magazijn een fout is gemaakt waardoor u een verkeerd pakket ontving, maar blij dat we het hebben kunnen oplossen.
Al met al bieden wij onze welgemeende excuses aan en wensen u veel train plezier.

Score voor GorillaSports: 1/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja
3 artikelen + cadeau