Ongelofelijke ervaring gehad met deze site. Te lang om te typen, te gek voor woorden.
Bestelling geplaats, bijna volledig beschadigd aangekomen .
Foto’s doorgestuurd en aanvankelijk gingen ze alles terug opnieuw opsturen ( was beloofd) maar site houd zich alles behalve aan zijn woord en blijft zorgen voor een minimale oplossing.
Ik betaalde 500 euro voor allemaal beschadigde artikelen.
In stukjes werd mij hier en dan iets nieuw opgestuurd ( dus niet zoals beloofd de gehele bestelling ) en moest ik dreigen met een rechtszaak om dit in orde te krijgen en een compensatie te krijgen. Het 1 na het ander bleef foutlopen en ook de compensatie hebben ze voor wat voor reden dan ook naar beneden gehaald . Terwijl ik letterlijk dat bedrag zou krijgen heeft men opnieuw minder gestort en meneer wilde deze zaak niet meer behandelen. Momenteel heb ik het allemaal bij een advocaat liggen. In afwachting van het openstaande bedrag en een compensatie voor alle tijd en moeite die ik hier ook in heb moeten steken ( geheel gelede schade) we zijn nu om en bij de 45 dagen na mijn bestelling en nog steeds is het niet in orde! Echt Schandalig. Begrijp niet dat deze site kan blijven bestaan . Fouten blijven opstapelen en bedrijf is alles behalve professioneel

Score voor GorillaSports: 1/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee