Alfred Imre

Beste, ik heb een Lange halterstang 150 cm (schroefsluiting) € 27.95 besteld en vlug bekomen enkel de schroefsluiting gaat telkens los waardoor de gewichten beginnen te tollen. uw antw. daarop was op 17/7 Wat vervelend om te vernemen dat uw artikel een defect vertoont. Is het mogelijk om het door u geconstateerde defect duidelijk te fotograferen en deze foto('s) naar ons te mailen? Op basis van deze foto('s) kunnen wij direct contact opnemen met onze leverancier en u voorzien van de juiste vervolgstappen. heden weigert u deze kosteloos te vervangen 24/7 Wij snappen uw verwarring en zullen het verhaal zo goed mogelijk aan u proberen uit te leggen. Uw foto's zijn doorgezet naar ons magazijn en zij hebben ons laten weten dat de speling die de schroefsluitingen nu vertonen vrij normaal is. Zij geven ook aan dat schroefsluitingen over het algemeen een bepaalde speling vertonen. dus volgens jullie is dat volkomen normaal dat er fouten dingen worden verkocht jammer voor het vertrouwen dat nu erg geschonden is

Score voor GorillaSports: 1/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee
Land nl