Robert van geenhuizen

Zeer slecht. Veel te late levering, hier geen / slechte communicatie over. Toen we de order ontvingen bleek een compleet onderstel te missen van een bankje en zaten er verkeerde T-stukken bij voor de tafel. Toen ik belde moest ik wat ik net zei nog via de mail doorgeven (in plaats van dat het direct aan collega's wordt doorgegeven). De volgende dag kregen we weer een incomplete levering. Enkel de koppelstukken en niet de buizen van het onderstel van het bankje. En nog geen terugkoppeling op wanneer we de nieuwe T-stukken mogen ontvangen. Vraag over een compensatie (terwijl dit mij redelijk lijkt en hun siert, al is het maar een bosje bloemen) werd niet beantwoord, wederom, maar eens ter sprake gebracht in de mail communicatie.

De geleverde spullen zijn mooi

Service, en compleet leveren

Reactie GoodStore:

Goedemiddag Robert,
Hartelijk dank voor de review,
Uiteraard betreuren we deze gang van zaken ten zeerste dus onze excuses daarvoor.
Inmiddels is er een aantal keren contact geweest en zijn de ontbrekende spullen alsnog nageleverd.
Helaas is het meerdere malen niet goed gegaan dus hebben wij daar ook een kleine compensatie tegenover gezet.
We hebben onze uiterste best gedaan om het zo snel en zo goed mogelijk op te lossen.
In ieder geval nogmaals onze excuses voor het ongemak en hopelijk toch graag tot een volgende bestelling!
Goodstore

Score voor GoodStore: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Tafel en twee bijpassend bankjes