C Wageningen

- site vermeld levering op volgende (werk)dag.
Ná bestelling ontvang je vervolgens een mail met mededeling vertraging levering ivm corona maatregelen en drukte DHL.
Levering volgende dag lijkt me sowieso niet haalbaar. Pas je site aan en hou t reël.

Uiteindelijk ging product pas 13 dagen na bestelling de deur uit.
Blijkbaar vanwege nalevering van bijbehorende schroeven.
Geen probleem allemaal maar een tussentijds mailtje ivm stand van zaken was prettig geweest. Laat me niet na een week zelf contact opnemen over eventuele levertijd.

DHL had op 1ste leverdag weinig zin om 3 pakketten af te leveren... die zag ik mooi aan mijn huis voorbij rijden onder t mom "u was niet thuis".

Op aanraden van DHL klantenservice contact met jullie opgenomen en dat verliep allemaal goed. Vriendelijk en oplossingsgericht.

Levering 2de leverdag DHL verliep ietsjes beter in de zin dat chauffeur dit keer wel alle pakketten uitlaadde om ze vervolgens hardhandig in de lift te mikken waarop ik de resterende trip tot aan de voordeur maar heb overgenomen. Onbegrijpelijk dat DHL geen trolley of steekkar gebruikt voor zwaardere pakketten.

Doos met de steigerbuizen was stuk. Waarschijnlijk omdat deze alle ruimte hadden om te schuiven in de doos.

In elkaar zetten van tafel was een makkie. Gewoon beetje de hersens gebruiken.
Bijgeleverde bitje is echt service!!

Pracht tafel, helemaal tevreden...op bezorging van DHL na dan.

:) bijgeleverde bit

Vermeld niet op de site wat je niet kunt nakomen.
Bij vertraging levering ff een berichtje.

Score voor GoodStore: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
tafel