YM Poot

Passepartout besteld bij Signerie, wist toen nog niet dat dit dezelf was als als de passepartoutwebshop.
Van signerie krijg ik op 31 maart bevestiging vd bestelling en een factuur voor 10 passe partouts, (5 wit en 5 donkergrijs ) even later ook een melding dat er nog een bestelling open staat (dezelfde) heb een mail gestuurd met betalingsbevestiging.
Vervolgens krijg ik op dinsdag 2 april een factuur en een track en trace code. Op woensdag krijg ik een telefoontje dat er 3 passepartouts niet op voorraad zijn en levertijd 5 weken is. Dus die 5 grijze geannuleerd. Kijk volgende dag en zie ook passepartoutwebshop, die hebben een eigen kvk nr. Bestel daar 5 grijze want die zijn op voorraad. De bevestiging komt van goodstore.nl om 12.33 uur. Op 12.53 uur een mail Met een terugbelverzoek en de mededeling dat dit niet binnen 48 uur geleverd kan worden. Op zich zou dat geen punt want ik heb ze pas half april nodig . Teruggebeld en krijg de mededeling dat ze de eerste 5 weken!!! Niet kunnen leveren. Vervolgens vraag ik jullie zijn dezelfde als signerie? En ja dat blijkt zo te zijn.
We laten hier blijkbaar alles “ op voorraad” staan , zojuist geprobeerd weer te bestellen bij beide webshops zelfde passe partout 50 stuks en daar komt geen enkele mededeling dat deze niet op voorraad staan.
Dit is super slecht ik heb in het telefoongesprek eerder aangegeven dat dit erbij moeten zetten, en dat hadden ze inmiddels gedaan. Niet dus

Op zich is de site prima en het bestelproces ook.

Wanneer je meerdere sites in de lucht wil houden met dezelfde artikelen zal je een systeem moeten hebben dat wanneer er geen voorraad is dit gelijk wordt doorgevoerd. Daar zijn systemen voor.

Score voor GoodStore: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
10 pp in 2 kleuren