Product informatie

Voor het eerst dat ik bij go-britain heb besteld en tot nu toe nog niet tevreden. Waarom? Zondag 6 januari besteld en nog geen verzend bevestiging. Wat de reden is weet ik niet want ik heb via de mail geprobeerd de klantenservice te mailen maar die kunnen om de een of andere reden niet worden verzonden. Dan maar via de betaal bevestiging geantwoord met de vraag of zij een idee hebben wanneer mijn bestelling wordt opgestuurd. Tot op heden nog geen reactie. Kan altijd zo zijn dan er een reden is voor vertraging maar zorg dan dat je bereikbaar bent en reageer ff.
Geef go-britain nog even de tijd voordat ik een bezoekje ga brengen aan een van de winkels en mijn bestelling of geld ga halen.

????

Reactie Go-Britain.nl:

Beste heer/mevrouw,
Bij het plaatsen van jou bestelling volgt er een track en tracé code.
Waarom u deze niet hebt gekregen zijn wij nog aan het onderzoeken.
Graag zou ik willen weten via welke mail adres jou email hebt geplaatst want ik heb namelijk geen email ontvangen. Als ik deze had gekregen zou ik deze gelijk beantwoorden. Zoals alle mails die wij ontvangen. ik zie je mail bij de beschrijving en zal je ook persoonlijk een mail sturen met de voortgang van je bestelling.
Go-Britain

Score voor Go-Britain.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee