S v Linden

Complete set gekocht ‘eettafel mangohout met stoel Doni’ op 6 januari jl. op de website stond vermeld binnen 1 week in huis. Nog nagevraagd in de chatfunctie wat als ik 2 stoelen extra zou bestellen is het dan ook op voorraad? Ik kreeg meteen antwoord. Alles was op voorraad! Top, dus ik heb de set en nog 2 extra stoelen besteld zodat ik 6 stoelen had. Vervolgens krijg ik een mail dat het toch niet op voorraad was.. best vreemd! Maar goed er is momenteel overal levertijd dus prima. In de mail nog aangegeven, misschien is het niet zo netjes om te adverteren met 1 week levertijd terwijl dat dus niet klopt.
Eind februari wordt alleen de tafel geleverd, stoelen waren er nog niet. Pffff tafel kwam zwaar beschadigd binnen. Meteen gebeld, werd vriendelijk geholpen de tafel zou worden omgeruild. Na 3 weken kregen we de nieuwe tafel, deze was prima! Werd ook nog eens gemonteerd als service, niks op aan te merken verder.
Maar dan de stoelen. Deze arriveren 2 weken later, maar het zijn niet de stoelen die ik heb besteld… :-(( ik heb 6 stoelen in de stof microvezel besteld (staat ook duidelijk op de factuur) en ik heb 6 stoelen in velvetstof gekregen.. daarnaast zijn de kleuren uiteraard ook anders.
Vrijdagmiddag niemand te bereiken.. ben het eigenlijk best al zat. Ik check de site nog een keer en ik zie de microvezelstoelen helemaal nergens meer staan dus ik heb al zo een vermoeden dat deze helemaal niet meer leverbaar zijn.. Maar goed dat uitsluitsel daar moet ik nu nog een weekend op wachten.. in de mail en via de telefoon werd ik elke keer netjes geholpen, maar dat er zoveel misgaat bij 1 bestelling. Ik kan me niet voorstellen dat ik hier de enige in ben. Wat een tijd en energie kost dit zeg. Ben er eerlijk gezegd een beetje klaar mee. Maar goed ik heb nu niet de set die ik
besteld heb inmiddels 3 maanden geleden! En wat is nu weer een passende oplossing? Weer zoveel weken wachten? Alles maar weer terugsturen? Mijn oude eettafel is inmiddels al weg… ELLENDE!

Reactie Gister&Vandaag:

Beste Sabrina,
Gelukkig hebben wij het op gepaste wijze kunnen oplossen met elkaar. We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Score voor Gister&Vandaag: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee