Staat (van onderhoud) van de machine(s)
Heeft u de klus naar tevredenheid kunnen klaren?

Kooij tuinen

Voor het grondverzet van een project hadden wij een graafmachine en grondfrees nodig. Deze konde wij bijde bij Ronald huren alles stond netjes klaar en was een prima ervaring.

Ronald heeft niet alleen hoge kwaliteit gereedschap maar ook een hoog service niveau. Wordt meegedacht als je aangeeft wat je gaat doen en zo wordt er gestuurd naar het goede gereedschap en goed gereedschap is natuurlijk al het halve werk.

Weinig aan te merken.

Opmerkingen

Ik probeer altijd als kleine ondernemer een breed netwerk van lokale ondernemers op te bouwen zodat ik vaste adressen heb voor de nodige zaken. Dit als grootste voordeel je bent geen nummertje van een grote keten maar een vaste klant van een lokale ondernemer een praatje is snel gemaakt en voor je het weet heb je een kostbare zaken relatie waar je op kunt vertrouwen en vrij wel altijd op terug kan vallen mocht je snel moeten handelen. Als er iets ontbreekt in het assortiment geef dit dan aan als er voldoende vraag naar iets is zal dit vanzelf worden aan geboden. Beste voorbeeld dat ik kan geven is de graafmachine die ik regelmatig huur deze is pas recent toegevoegd maar een echte topper om mee te werken.

Score voor Gereedschapverhuur: 5/5
Zou u Gereedschapverhuur.nl aanbevelen? Ja