Ik vind dit erg lastig te beantwoorden. Omdat de oorzaak van mijn klachten nog niet is achterhaald en dry meerling steeds kortdurend effect had, en de klachten nog niet zijn verdwenen, kan ik niet goed oordelen over resultaat. Een helder begandelplan was er daardoor oom niet. Wel was de behandeling deskundig, uitleg duidelijk en de fysiotherapeut gedreven om mij van pijnklachten af te helpen. Zij luisterde goed en dacht intensief mee. Helaas nog niet met het gevolg dat ik klachtenvrij ben. Aangezien mijn verzekering niet oneindig behandeling en vergoed en de oorzaak vd klacht een niet is vastgesteld, heb ik besloten een tijd geen behandelingen te ondergaan en te ervaren of klachten met eencombinatie van rust / lagere belasting en opbouw van spierkracht in de ledematen en romp die klachtenvrij zijn, vanzelf over gaan. Een uitdaging met een dreumes en gebroken nachten die om geduld vraagt. Als dat over een maand niet minder is en de coronadrukte in ziekenhuizen afneemt, vraag ik de huisarts om beoordeling en doorverwijzing naar een orthopeed / neuroloog.

Score voor FysiovdBerge: 4/5