Beeke

Al zeker 5 jaar loop ik op deze zolen. Ze zijn top! Het eerste paar dat ik had waren iets te breed voor mijn schoenen die daardoor wat beschadigden van binnen. Ze namen mijn klacht serieus en ik kreeg iets smallere gratis toegestuurd. Ik geef les en sta dus ongeveer 6 uur per dag. Dat kan ik met zooltjes goed volhouden, anders had ik erg zere voeten.
Raar voordeel van deze zolen: soms kun je daardoor ook iets slechtere/goedkopere schoenen kopen want door de fusselastic-zolen zitten ze toch wel goed!
Mijn man draagt ze ook, hij loopt minstens 17.000 stappen per dag als metaalbewerker en draagt ze ook graag!
Ze helpen ook bij doorgezakte voeten/erge zere bal onder je voet. Mijn fysiotherapeut en ook de verkoper van een goede schoenenzaak zeiden beiden tegen mij: deze zooltjes moet je altijd blijven dragen, ze zijn erg goed! Het is alleen vreselijk jammer dat ze niet in de verzekering zitten! Tip: vraag erom bij je verzekering of ze die erin kunnen doen! Want gewone zooltjes die wel vergoed worden, moeten vaker vervangen worden en zijn dus omgerekend duurder voor de verzekeraars. @Fusselastic: zouden jullie misschien wat meer kunnen praten bij verzekeraars?
Mvg uit Staphorst

Reactie Fusselastic:

Beste mevrouw Beeke,
Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over de steunzolen. Hartelijk dank voor deze positieve review!
Hartelijke groet, Team Fusselastic

Score voor Fusselastic: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja