Vermeer

Van de chiropractor had ik het advies gekregen om steunzolen aan te laten meten en toen bij fusselastic gekomen. Klonk als goed verhaal, en vooral de hygiëne sprak mij ook aan, makkelijk schoon te maken steunzolen, die in meerdere schoenen en ook zelfs in klompen te gebruiken zijn. Service en aanmeten was correct, alhoewel ik achteraf wel mijn bedenkingen heb bij de blauwdrukken, niet helemaal meer van deze tijd misschien? De eerste steunzolen die ik kreeg waren dan ook niet goed, waren te breed waardoor de binnenzijde van mijn schoen kapot ging. Hierop kreeg ik nieuwe steunzolen (die werden opnieuw met blauwdruk opgemeten); de gewenning aan de metalen steunzolen duurde lang, misschien te gevoelige voeten? de steunzolen vnl in één paar sneakers gebruikt, maar ik was niet echt enthousiast, het gaf wel iets meer steun; op mijn werk speciaal een andere klomp aangeschaft waarin de steunzolen pasten. Hierop langere tijd gelopen, dat ging op zich vrij goed, maar af en toe toch spontaan pijnklachten aan één voet en na enige tijd toenemende vermoeidheidsklachten van mijn voeten/ benen en last van branderige voeten ; voorheen dergelijke klachten nooit op mijn werk op sanita klompen. Kortom geen succesverhaal; Na tel contact kreeg ik een verzendlabel en mocht ik de steunzolen terug sturen en kreeg ik de helft van de aanschafprijs terug. Die afhandeling was dus wel netjes, maar helaas toch veel geld tevergeefs uitgegeven;

Score voor Fusselastic: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee