Klarie van den Berg

Mijn man en ik hebben allebei de steunzolen van Fusselatic. Mijn man vind het wandelen minder vermoeiend bij het dragen van de steunzolen. Ik heb de steunzolen aangeschaft omdat ik atrose heb in de knieƫn. Loop veel beter met het gebruik van de steunzolen en heb minder last van mijn heupen/rug . Heb eerst steunzolen van de pedoloog gehad en krijg bij het dragen last van kromme tenen en pijn. Heb toen bij het zien van de advertentie een afspraak gemaakt bij Fusselatic. Wij hebben ook goede ervaringen met het bedrijf, klantvriendelijkheid en de voorlichting gegeven over de steunzolen. Als ik met iemand zie moeilijk zie lopen, ga ik het gesprek aan en vertel altijd mijn goede bevindingen met Fusselatic en mijn man beveel Fusselatic aan op de wandelclub. Sommigen vinden de steunzolen wat prijzig, maar op de langer termijn zijn de steunzolen goedkoper omdat de steunzolen veel langer meegaan.
Ook een pluspunt van deze steunzolen vind ik dat ik deze ook in sandalen kan dragen in de zomer. Ton en Klarie van den Berg.

Score voor Fusselastic: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja