Eerst dacht ik, dit bevalt goed.....maar na een aantal maanden kreeg ik steeds meer klachten onder mijn voetvolk, eeltvorming. Pijn in mijn voeten, de zolen van de podoloog zijn vele malen fijner. Ik heb het gevoel dat ik erin getuind ben, jammer van het geld.
Mijn advies laat zolen aanmeten bij een podoloog.

Reactie Fusselastic:

Inmiddels hebben wij contact met u gezocht en hieruit begrepen wij dat u geen contact heeft gezocht met ons kantoor om dit eerst te bespreken. Wij adviseren onze klanten dit wel altijd te doen.
Het kan soms gebeuren dat de steunzolen verkeerd gebruikt worden. Met wat tips & adviezen lukt het vaak om dit op te lossen. Het kan ook zijn dat de steunzolen aangepast dienen te worden. Op basis van een vragenlijst wordt er geheel kostenloos een aangepaste set steunzolen geleverd welke opnieuw getest kunnen worden. Na deze correctie nemen de klachten vaak af.
Uiteraard lukt dit niet altijd. Mocht dit gebeuren dan zoeken wij altijd naar een passende oplossing.
Wij betreuren het dat u het gevoel heeft dat u erin getuind bent, dit is zeker niet onze bedoeling geweest. Onze afspraken zijn kostenloos & vrijblijvend. Tevens bieden wij de klant de mogelijkheid maken een modelzool uit te proberen.

Wij verwijzen mensen door naar een specialist en/of podotherapeut wanneer ons product in bepaalde specifieke gevallen niet geschikt lijkt te zijn. In alle gevallen staat het belang van de klant voorop.
Met vriendelijke groet, het Fusselastic Team.

Score voor Fusselastic: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee