Erma van Onselen

Vanaf jongs af aan had ik al moeilijke voeten. Ik had last van die knobbels aan de zijkant van mijn voeten en ze waren doorgezakt. Mijn voeten werden ook steeds breder naarmate ik ouder werd en ik kreeg het aan mijn rug

Ik heb echt van alles geprobeerd en ben bij diverse podologen en podotherapeuten geweest. Hier kreeg ik van die kurken steunzolen die veel te hard waren en ik had er totaal geen baat bij.

Sinds 2007 loop ik nu op de Fusselastic steunzolen. Door de jaren heen zijn mijn voeten echt sterker geworden! Voorheen kon ik nooit met mijn man mee als hij ging wandelen, ik had zo’n pijn! Met deze zolen merk ik dat ik veel stabieler ging lopen, Ik ben 3 jaar geleden begonnen met de wandeltochten 2 x 20 km in Yogjakarta en Israël. Ga nu weer lopen in Yogjakarta 2 x 20 km. Het fijne van deze zool is dat hij mee veert met je voet. Het is eigenlijk net of er geen steunzool in de schoen zit.

Wij overwinteren in Spanje en omdat ze zo dun zijn passen ze ook in mijn Tefa schoenen, dit is echt ideaal!

In 2018 zijn beide knobbels weggehaald. Ik heb toen geprobeerd om zonder de steunzolen te lopen maar al snel merkte ik dat dit niet ging en ben ik weer de steunzolen gaan gebruiken.

Dat had ik dus nooit gekund zonder jullie fusselastic steunzolen. Ben nu 71 jaar maar geniet nu intens van mijn leven met deze steunzolen!!

Erma van Onselen

Score voor Fusselastic: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja