Annemarie Polling- Verhoef

Beste mensen van Fusselastic,

Vandaag na een jaar of 7 of 8 nieuwe pelotten(rubbers) voor m'n steunzolen van Fusselastic besteld. Steunzolendraagster sinds m'n jeugd kon ik destijds op gewone steunzolen via de podoloog niet meer lopen zonder onverdraaglijke pijn, (ik fietste alles en strompelde naar m'n fiets) en ik had rechts inmiddels een misvormde voet (hallus vagus). Nadat ik fusselastic steunzolen ging dragen kon ik binnen een paar weken weer normaal , en zonder pijn lopen, en in de loop van de maanden kreeg m'n rechtervoet weer de normale stand en verdwenen de uitstekende knobbels vrijwel helemaal. Voor mij is het effect van deze zolen een klein wonder, en zijn de beloftes ervan volledig ingelost.

N.B. Ik draag de fusselastics altijd en in elk soort schoenen, zomer en winter. Om ze in sandalen/slippers niet te verliezen heb ik van stevige stof een soort "hieltjes" gemaakt die ik achter in de slippers lijm en waar de achterkant van de steunzool ingestoken wordt. Behalve dat de "hieltjes" slijten en vernieuwd moeten worden binnen enkele maanden, voldoet dit systeem verder prima. Desondanks zou het beter zijn als deze voorziening ook door Fusselastic werd gemaakt en te koop was. De plastic hieltjes die er destijds waren, scheurden binnen een week en voldeden dus niet. Maar ik maak ze met de naaimachine en van stevige meubelstof en dat zie ik niet iedereen doen, terwijl misschien meer mensen sandalen zouden willen dragen.

Met vriendelijke groet, Annemarie Polling-Verhoef

Score voor Fusselastic: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja