A.M. Wemmers

Ik had nog nooit van Fusselastic gehoord, via internet ben ik opzoek gegaan naar verende steunzolen en zo kwam ik bij Fusselastic terecht. Daarna heb ik via de website van Fusselastic de brochure aanvraagt. Ik heb al zoveel geprobeerd maar niets hielp… zo dacht ik ook dat dit niet zou helpen. Toch heb ik maar een afspraak ingepland. De consulent is bij mij thuis geweest en heeft heel duidelijk uitgelegd wat het verschil is tussen de steunzolen van de podoloog en die van Fusselastic.
Ook mocht ik een proefmodel is mijn schoenen uitproberen en dit voelde gelijk al heel erg goed!

Ik heb namelijk last van artrose in 1 knie en daardoor heb ik dus ook een prothese, doordat de revalidatie waarschijnlijk iets te zwaar was heb ik ook mijn harmstring gescheurd, waardoor ik altijd pijn heb.
Uiteindelijk heb ik besloten om de Fusselastic steunzolen te gaan bestellen.

De druk die ik voelde bij de knieën is nu ook helemaal weg waardoor ik weer normaal kan lopen en ook lopend mijn boodschappen kan doen, ik zou de steunzolen niet kunnen missen!
Ik hoop dat ik de andere prothese nog kan uitstellen door het gebruik van de Fusselastic steunzolen. Zo'n 3 weken geleden ben ik hard gevallen en heb een gekneusde knie. Gelukkig kan ik met de zooltjes toch nog lopen. Wat een verschil met steunzolen van de podoloog!! Kortom, Ik ben erg tevreden met deze steunzolen en zou ze niet meer willen missen.

Score voor Fusselastic: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja