Het eten is goed. Jammer dat de levering zo laat gedaan wordt. Ik had specifiek gevraagd niet te bellen of kloppen omdat mijn kindjes niet meer wakker zijn om 10u30 s'avonds en ik eigenlijk ook niet toch zeker niet in de week. Blijf speciaal wakker en toch bellen en kloppen sorry maar ik ga niet meer bij jullie bestellen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.