Christian Tol

Frontend Professionals is fantastisch! Erik die mij geholpen heeft om een baan te vinden, stond vrijwel direct voor mij klaar. Na het eerste gesprek om een beeld van mij te schetsen en naar bedrijven te zoeken, regelde hij meteen twee sollicitatie gesprekken voor mij. Ook gaf hij tips en feedback over waar ik op moest letten tijdens deze gesprekken.
Tijdens het solliciteren was hij heel erg betrokken en nam hij direct na afloop van het gesprek contact met mij op om te vragen hoe het ging.

Ook nadat één van de bedrijven een baan aan mij had aangeboden verliep de onderhandeling over het contract via Erik. Hij heeft dit ontzettend goed afgehandeld en heeft mij in tijd van anderhalve week aan een baan geholpen.

Ik ben verbaasd hoe effectief dit is geweest en hoe snel dit is gegaan. Ik kan niets anders doen dan iedereen aanraden om contact op te nemen met Frontend Professionals. Het is een serieus en heel goed recruitment bureau!

Ik werkte samen met Frontend Professionals als... :

Developer

Reactie Frontend Professionals:

Hoi Christian, jij ook bedankt voor de fijne en succesvolle samenwerking! Je hebt een mooie uitdaging gevonden bij een gaaf bedrijf, heel veel succes de komende jaren!
Groetjes, Erik!

Score voor Frontend Professionals: 5/5