Laura

Ik ben positief verrast. De benadering was erg persoonlijk en ik denk echt een baan gevonden te hebben die goed bij me past, ondanks dat ik niet echt op zoek was.

Hi Laura,
Bedankt voor je positieve review. Leuk om te lezen dat je de samenwerking als prettig hebt ervaren. Nogmaals succes met je nieuwe uitdaging!

Mick

Ik ben goed geholpen door Erik. Erik kwam al snel met een aantal bedrijven die aan mijn eisen voldeden. Hij heeft mij vervolgens geïntroduceerd bij een bedrijf waar ik langs kon komen op gesprek. Ik ben goed geholpen door Erik. Erik kwam al snel met een aantal bedrijven die aan mijn eisen voldeden. Hij heeft mij vervolgens geïntroduceerd bij een bedrijf waar ik langs kon komen op gesprek.

Ik heb uiteindelijk een baan aangeboden gekregen van hetzelfde bedrijf.

Erik is tijdens dit traject telkens betrokken geweest en heeft regelmatig met mij teruggekoppeld over de stand van zaken. Ook heeft hij het hele onderhandel proces over de arbeidsvoorwaarden uit handen genomen, wat ik heel fijn vond.

Hi Mick,
Bedankt voor je fijne review. Goed om te lezen dat je je samenwerking met Erik als prettig hebt ervaren.
Succes met je nieuwe uitdaging!

Haiyi

My experience with Frontend Professionals has been very good. My recruiter is very nice and helpful. During the interview process, he helped me organize everything and keep both parties informed in... My experience with Frontend Professionals has been very good. My recruiter is very nice and helpful. During the interview process, he helped me organize everything and keep both parties informed in time. Furthermore, my recruiter really considers all pros and cons for me and gives genuine advices. I feel happy that I landed my new job fast.

Hi Haiyi,
Thank you for your friendly and enthusiastic review. Good luck with your new job!
Best Regards,
Team Frontend Professionals

Erik is heel prettig om mee samen te werken en neem altijd direct mijn eigen voorkeuren mee in de zoektocht naar een werkgever. Daarnaast geeft hij advies over het sollicitatieproces en blijft hij... Erik is heel prettig om mee samen te werken en neem altijd direct mijn eigen voorkeuren mee in de zoektocht naar een werkgever. Daarnaast geeft hij advies over het sollicitatieproces en blijft hij realistisch qua verwachtingen.

Reactie Frontend Professionals:

Bedankt voor je positieve review!
Leuk om te lezen dat je de samenwerking met Erik als prettig hebt ervaren.

Sanja

Ik heb de beste ervaring gehad. Erik is een echte professioneel. In tegenstelling tot andere recruiters weet hij waar hij het over heeft. Hij begrijpt de technische stapels, stelt de juiste vragen... Ik heb de beste ervaring gehad. Erik is een echte professioneel. In tegenstelling tot andere recruiters weet hij waar hij het over heeft. Hij begrijpt de technische stapels, stelt de juiste vragen en bracht me in contact met een bedrijf dat precies was wat ik zocht. Ik voelde me gehoord en werd echt geholpen.

Hi Sanja,
Hi Sanja,
Bedankt voor je review! Onwijs leuk om te lezen dat je de samenwerking als prettig hebt ervaren en dat je nu een functie hebt gevonden die goed aansluit op jouw wensen en op jou als persoon.
Succes en veel werkplezier.

Christian Tol

Frontend Professionals is fantastisch! Erik die mij geholpen heeft om een baan te vinden, stond vrijwel direct voor mij klaar. Na het eerste gesprek om een beeld van mij te schetsen en naar... Frontend Professionals is fantastisch! Erik die mij geholpen heeft om een baan te vinden, stond vrijwel direct voor mij klaar. Na het eerste gesprek om een beeld van mij te schetsen en naar bedrijven te zoeken, regelde hij meteen twee sollicitatie gesprekken voor mij. Ook gaf hij tips en feedback over waar ik op moest letten tijdens deze gesprekken.
Tijdens het solliciteren was hij heel erg betrokken en nam hij direct na afloop van het gesprek contact met mij op om te vragen hoe het ging.

Ook nadat één van de bedrijven een baan aan mij had aangeboden verliep de onderhandeling over het contract via Erik. Hij heeft dit ontzettend goed afgehandeld en heeft mij in tijd van anderhalve week aan een baan geholpen.

Ik ben verbaasd hoe effectief dit is geweest en hoe snel dit is gegaan. Ik kan niets anders doen dan iedereen aanraden om contact op te nemen met Frontend Professionals. Het is een serieus en heel goed recruitment bureau!

Reactie Frontend Professionals:

Hoi Christian, jij ook bedankt voor de fijne en succesvolle samenwerking! Je hebt een mooie uitdaging gevonden bij een gaaf bedrijf, heel veel succes de komende jaren!
Groetjes, Erik!

Ik heb altijd betere ervaring gehad met zelf direct naar bedrijven toe gaan dan via recruiters, maar uitendelijk ben ik toch bij Frontend Professionals terechtgekomen via een vacature en ik heb er... Ik heb altijd betere ervaring gehad met zelf direct naar bedrijven toe gaan dan via recruiters, maar uitendelijk ben ik toch bij Frontend Professionals terechtgekomen via een vacature en ik heb er geen spijt van. In een duur van ongeveer twee weken heb ik vier interviews gehad, en heb ik uiteindelijk een hele mooie baan geland. Hierbij heeft mijn contact van Frontend Professionals mij voortdurend bijgestaan en geholpen met het plannen, door- & nabespreken van interviews en heeft mij constant op de hoogte gehouden van hoe de huidige situatie met mijn lopende solicitaties eruit zag.

Reactie Frontend Professionals:

Wat fijn om te horen dat je een prettige ervaring bij ons hebt gehad en wij jouw verwachtingen mb.t. recruitment in positieve zin hebben veranderd. Ik ben blij dat je een fijne baan hebt gevonden en... Wat fijn om te horen dat je een prettige ervaring bij ons hebt gehad en wij jouw verwachtingen mb.t. recruitment in positieve zin hebben veranderd. Ik ben blij dat je een fijne baan hebt gevonden en ik jou een luisterend oor kon bieden en planning technisch kon bijstaan. Heel veel succes en bedankt voor de fijne samenwerking.

Twan van den Bor

Oprechte en prettige communicatie, komen afspraken na en hebben mij een prachtige baan opgeleverd!

Hi Twan,
Wat tof om te lezen dat wij hebben kunnen bijdragen bij het vinden van een prachtige baan.
Veel succes met je nieuwe uitdaging.
Groet,
Team Frontend Professionals

Fijn contact en er wordt goed geluisterd naar wat je als werkzoekende zoekt.

Reactie Frontend Professionals:

Bedankt voor je prettige woorden, veel succes met je nieuwe uitdaging.
Team Frontend Professionals

Renee heeft mijn zaak waargenomen tijdens Eriks vakantie. Renee heeft dat prima waargenomen want ik die periode vond ik een baan en werden al mijn wensen toegezegd. Met een klein extraatje zelfs.

Reactie Frontend Professionals:

Goed te lezen dat onze collega Renee de werkzaamheden van Erik goed heeft waargenomen en het heeft geresulteerd in een mooie baan.
Heel veel succes!