Destin

greta speybrouck

Douro

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Heel mooie vaarroute.
De junior suite is eigenlijk geen echte meerwaarde (1 extra ladenkast en een onnodig grote badkamer met bad - normale
cabine heeft een kleinere maar veel practischere badkamer met douche).
Vriendelijke crew.

Reactie Destin:

Geachte mevrouw Speybrouck,
Dank voor uw reactie in deze review. Jammer genoeg geeft u ons een 7 en eerlijk gezegd is dat lager dan wij gewend zijn. Wij gaan minimaal voor een 8. Het spijt ons bijzonder dat u met name over de grootte van uw kamer minder goed te spreken bent. Navraag leert ons dat u geboekt heeft voor een Junior suite van 20 m². Vergeleken met de reguliere kamers is dat 6 m² meer. Tevens beschikt uw kamer over twee grote panorama schuifpui en Frans balkon. Daarnaast heeft u het comfort van een ruime royale badkamer. Het spijt ons bijzonder dat deze kamer u desondanks aanleiding geeft uw reis met een 7 te waarderen. Om misverstanden en teleurstelling te voorkomen besteed Friendship Cruises veel aandacht aan informatie vooraf op de website door middel van tekst en fotopresentatie. Zodoende weet u vooraf wat u van ons kunt verwachten. We spreken de wens uit u toch nog eens aan boord van een van onze varende hotels te mogen begroeten.

Score voor Destin: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Cruise: