Destin

Mw. M.C. de Jong / geen tel. contact

Kerstcruise over de Seine

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Het schip de Swiss Saphire was prachtig, ruime suite 28m2 met inloopkast!! Vorig jaar de Romantische Rijn gedaan met de Emily Bronte. Dat beviel zo goed dat we dit jaar voor de Seine cruise kozen. Verzorging en begeleiding was prima. Excursies met de dubbeldekker prima verzorgd, gidsen goed. Het schip was met 58 personen matig bezet. Was dit misschien de reden dat er drastisch op de maaltijden is bezuinigd? Het eten was saai en fantasieloos bereid. Veel vlees/visgerechten voorzien van een dikke paneermeel laag. Een koekje bij de koffie ontbrak. Maaltijden in de bistro simpel en niet smakelijk. Dit geeft ons toch te denken om een 3de cruise te maken met Friendship, zeker gezien de prijs die we betaald hebben. We hebben ons beklag gedaan bij de reisleidster, weet helaas haar naam niet meer, maar dat heeft niet veel geholpen. Het is dus best moeilijk om een sterrenaanduiding te geven. Schip prima, maaltijden niet.

Reactie Destin:

Geachte mevrouw de Jong,
Fijn van u te mogen horen dat u opnieuw voor Friendship Cruises heeft gekozen voor een prachtige Kerstcruise. Eerst de Rijn en nu over de Seine.
De Swiss Sapphire is ons luxe Suiteschip van 5-sterren superior luxe. Het is het meest intieme hotelschip uit onze vloot en met een capaciteit van slechts 50 kamers een van de mooiste hotelschepen van de Seine. Het schip was nagenoeg geheel volgeboekt vanwege de grote vraag naar Suites voor alleengebruik.
Naast uw lovende woorden over de Sapphire bent u minder goed te spreken over de maaltijden.
Wij kunnen u verzekeren dat onze keukenbrigade koste noch moeite spaart om van een Kerstcruise een bijzondere belevenis te maken, ook op culinair gebied.
Jammer genoeg waardeert u deze cruise met slechts 3 sterren. U zult begrijpen dat wij streven naar waarderingen van 5 sterren.
Uw reiservaringen zullen wij met de hotelmanager bespreken. U kunt er van verzekerd zijn dat uw opmerkingen niet aan dovemans oren zijn gericht.
Wij zullen de vinger aan de pols houden. Tot slot wil ik graag een tipje van de sluier oplichten en u deelgenoot maken hoe uw medepassagiers deze reis hebben ervaren:
In onze enquête uitslagen is een 9 het hoogst haalbare.
Reis algemeen
Uw hotelschip, kwaliteit maaltijden
7,8
Uw hotelschip, variatie maaltijden
7,8
Cruiseleader, contact en omgang met groep
Cruiseleader, cruise organisatie
Cruiseleader, excursie begeleiding
8,8
Cruiseleader, informatie over bezienswaardigheden tijdens de vaart
Excursieprogramma, locale gidsen
8,7
Excursieprogramma, touringcar
8,6
Excursieprogramma, excursie inhoud
8,4
Gemiddelde score
8,5
Wij spreken de wens uit u nog eens te mogen begroeten aan boord van onze varende hotels.
Cees van Pelt

Score voor Destin: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Cruise: