Destin

H. Vlot

Kerstcruise Rijn met ms Emily Broënte

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Over het algemeen als zeer prettig. Het schip en de bemanning krijgen van mij een 10, mede door de wijze waarop assistentie is verleend bij de evacuatie van de passagiers van ms Swiss Crystal, het schip dat tegen een brugpijler was gevaren. Ondanks alle narigheid voor de betrokkenen toch fantastisch om dit staaltje van vakmanschap te aanschouwen. Dat wij daardoor vertraging hebben opgelopen en (slechts) zo'n 3 uur later in Rotterdam aankwamen dan gepland, is een logisch gevolg en had voor ons toch nog als voordeel dat wij bij daglicht het fraaie Nederlandse landschap aan ons oog voorbij zagen trekken en de Rotterdamse haven met de mooie bruggen tegemoet zijn gevaren. En er was als extra toch ook nog voor koffie met gebak gezorgd, dus wat dat betreft geen klagen.
Echter wat de 4-koppige reisleiding betreft, ben ik wat minder enthousiast en kom ik helaas niet verder een 6,5. Het team heeft m.i., ondanks goede bedoelingen, toch steekjes laten vallen en mist finesse. Met name een nare opmerking via de intercom aan het adres van laatkomers vond ik niet kunnen. Daar wil ik het op deze plaats bij laten.

Score voor Destin: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Cruise: