Destin

M.C. de Jong

De Romantische Rijn

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Als heel relaxt omdat de ochtenden aan boord werden doorgebracht. Ik ben geen ontbijter en houd van uitslapen. Het kopje koffie om half 11 smaakte dan ook prima. Na de lunch pas van boord vond ik relaxt. De cabine was lekker ruim en van alle gemakken voorzien. Alleen is het aan te raden duidelijker te zijn i.v.m. de prijs van de Nespresso-cupjes. Wij dachten nl. dat die "van het huis" waren, dat viel beetje tegen. Over het eten niets dan lof, echt geweldig en meer dan genoeg. Het team van gastvrouwen/heren vond ik wel beetje veel. Er zat er maar 1 bij die echt kennis van zaken had, nl. Carla. De overige dames vonden vooral zichzelf interessant. Op de laatste avond moesten wij assistentie verlenen aan zusterschip dat op een brugpijler was gevaren. Terwijl de gestrande en gewonde passagiers bij ons aan boord werden gebracht, ging mevrouw Van Bergen Henegouwen dus gewoon door met de tombola met een loeiharde microfoon in haar hand. Ik schaamde me dood tegenover de gestrande passagiers. Overigens complimenten aan onze kapitein die zo professioneel hulp heeft verleend aan collega-schip. De opgelopen vertraging nam ik dan ook voor lief.

Score voor Destin: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Cruise: