Ik heb van mijn schoonvader een zwangerschapsshoot met visagie cadeau gekregen. De shoot zelf was erg leuk. Jammer dat er apart voor de partner 20 euro betaald moest worden en dat het verkrijgen van foto's (digitaal) zo ontzettend duur is. Ik heb voor 15 foto's nog dik 160 euro bij moeten betalen. Ook moesten wij direct ter plaatse beslissen. De foto's zijn mooi maar als je een dergelijke cadeaubon aanbiedt is het wel zo netjes om duidelijk aan te geven dat er nog enorm veel kosten bij komen. Mijn schoonvader was verbaasd. Ik zou een dergelijke shoot niet cadeau doen, genoeg bedrijven bieden een all-in concept.

Fotograaf is erg geschikt en aardig en weet een professioneel resultaat te bereiken door je verschillende poses aan te laten nemen. Haar en make-up is ook goed geregeld.

Reactie Fotostudio 87:

Bedankt voor je review, fijn dat je de moeite hebt genomen om deze te schrijven.
Ik ben blij om te lezen dat je te spreken bent over de kwaliteit van de foto's, de visagist en mij als fotograaf. We doen als team ons uiterste best om je een mooie ervaring te geven met een blijvende herinnering aan je zwangerschap.
Omdat iedere klant andere behoefte heeft met betrekking tot het eindresultaat, foto's digitaal, als afdruk of op canvas, hebben we onze dienstverlening zo samengesteld dat je zelf kunt kiezen hoeveel foto's je wilt ontvangen. Zo betaal je enkel voor de foto's die je mooi vindt en het product dat bij jou past.
Het is vervelend dat het je schoonvader niet duidelijk is geworden bij het bestellen van de bon dat er nog kosten voor de foto's bijkomen. We doen ons uiterste best om dit vooraf op de website duidelijk te communiceren.
Ik hoop dat je ondanks dat de uitgave hoger is dan verwacht toch nog lang plezier hebt van de foto's.
Met vriendelijke groeten,
Remco
Fotostudio 87

Score voor Fotostudio 87: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: