P.Bonnet Electric bvba

Naar klantendienst gebeld:zeer vriendelijk-bestelling : 2 x 5052282099840 fotokader-hartjes en vlinders:in tegenstelling met wat op de site staat:GEEN GLAS MAAR PLASTIEKFOLIE,het is zelfs geen harde plastiek,je kan het zo oprollen.Is gemeld en er gaat normaal gezien en terugstorting gebeuren van 1 kader en de heer heeft mij beloofd mij op de hoogte te houden na contact met de fabrikant

er wordt vriendelijk gereageerd MAAR er staan vermeldingen op de site bij de beschrijving van een produkt die helemaal niet correct zijn-als je iets verkoopt van een bepaalde leverancier wordt je geacht op de hoogte te zijn van het produkt.Kwa vriendelijkheid is het ok,nu moet nog blijken of ik inderdaad mijn terugbetaling krijg.Er werd ook voorgesteld van me 2 glazen te bezorgen van 10x15 maar dat gaat niet passen daar de kader binnenin afgerond is,moet dus zo geslepen worden,ook weer een gegeven dat men niet op de hoogte is van zijn materiaal.Ik heb voorlopig nog geen bericht gehad ivm mijn gekochte kaders

Reactie Fotokaderstoko.be:

Beste Klant,
De creditering zoals afgesproken is reeds doorgevoerd.
Helaas zat er inderdaad een fout in de productbeschrijving. Deze is inmiddels gewijzigd.
Fotokaderstoko.be

Score voor Fotokaderstoko.be: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: