Het bestelproces liep niet geheel vlekkeloos, maar uiteindelijk hebben ze alles voor me opgelost, dus daar ben ik blij mee en zou anderen het ook aanbevelen.
Ze hebben zich toch aan hun beloftes gehouden.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Dat ondanks dat ze schreven dat mijn boek al gedrukt was ik toch nog kon switchen van een A4 naar een A3 formaat.