Ik ben erg goed geholpen toen er probleem was met de verzending. Complimenten voor het klantgerichte meedenken.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De vriendelijke wijze waarop de klantenservice me te woord heeft gestaan.
De vriendelijke wijze waarop de klantenservice me te woord heeft gestaan.