Ik ben al jaren klant bij Fotofabriek en ook deze keer hebben ze weer bewezen waarom ik blijf terugkomen. Er was iets niet helemaal goed met één van mijn fotoproducten. Ik stuurde een foto mee en zonder enige discussie kreeg ik direct een nieuw exemplaar toegestuurd.
Geen ingewikkelde procedures of eindeloos bewijzen leveren, maar gewoon vertrouwen en uitstekende service. Dat kom je tegenwoordig nog maar zelden tegen.
De kwaliteit van de producten is altijd top, de prijzen zijn eerlijk en de levering is snel. Vriendelijke klantenservice en echt gericht op klanttevredenheid.
Ik heb eigenlijk niets op Fotofabriek aan te merken. Een absolute aanrader!
Mijke
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Geweldige service