Gebruiksvriendelijk website en snelle service. En goede klantenservice: er zat een kleine beschadiging op mijn fotoboek en er werd meteen voorgesteld om deze opnieuw af te drukken. Dat vond ik zonde van al het papier en nu heb ik in overleg een tegoedbon gekregen.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Snelle service en gebruiksvriendelijk