Mooie afdruk van 30x40 die echter slecht verpakt was waardoor die met vouwen uit het karton kwam
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedemiddag,
We vinden het erg jammer dat de afdruk niet goed bij je aangekomen was, inmiddels hebben we hierover goed contact gehad en is er een nieuwe afdruk nagestuurd. We zien dat deze gisteren geleverd is en wensen je veel plezier van de bestelling!
Met vriendelijke groet,
Team Fotofabriek