Ik heb een supergoeie erbaring met Fotofabriek het was mijn allereerste keer dat ik een fotoboek heb gemaakt.
Ze hebben me op afstand zo goed geholpen... fantastisch!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
kwalitatieve goede foto's mooie kleuren, snel gemaakt,mooie prijs, makkelijke site om fotoboek te maken al met al prima service