Heb al meerdere keren fotoboeken besteld. Ben erg tevreden over de kwaliteit en service, we zijn er steeds erg blij mee.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Zeer servicegericht én vriendelijk personeel. Toen we vanuit Brabant een weekend in Groningen stad waren, hebben we de bestelling opgehaald en konden we dus zien, waar de fotoboeken gemaakt worden. De dames aan de balie waren zeer aardig! Complimenten 👏🏼