Goed. Eenvoudig om een fotoboek te maken.
Correcte afhandeling. Ook de bezorgingen extra eindcontrole door medewerker van de fotofabriek is erg fijn. Kwaliteit gewaarborgd.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Eenvoud en duidelijkheid