MIjn eerste ervaring met Fotofabriek is prima! Ingelijste poster, en tweede poster keurig op tijd en goed verpakt ontvangen. Forofabriek heeft mij erbij als klant!
Jan Willem Klop, Otterlo
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Website werkt goed, levering prima.