Goede ervaring met mijn geplaatste bestelling. Tevens snelle levering en een prima klantenservice.
Op de dibond bleken bij aflevering kleine (niet te negeren) beschadigingen te zitten. Na overleg met de klantenservice (Femke) kreeg ik kosteloos een nieuw exemplaar toegestuurd. Super service dus.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Goed overzicht op de website van de te verkrijgen producten.
Makkelijk te betalen.
Snelle levering.
Adequate klantenservice.