Goede kwaliteit
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Was wel makkelijker geweest, als ik het word document in één keer in het boek kan plakken en dat het syssteem de bladen automatisch invult.
Was wel makkelijker geweest, als ik het word document in één keer in het boek kan plakken en dat het syssteem de bladen automatisch invult.