Was de eerste keer
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Mooie uitvergroting van een foto op een Iphone. Waren benieuwd of dat scherp werd. Maar tevreden.
Mooie uitvergroting van een foto op een Iphone. Waren benieuwd of dat scherp werd. Maar tevreden.