Ik had 3 grote forex 40x60 besteld. Na 3 dagen kwamen ze binnen. Al snel zag ik dat ze alle 3 op dezelfde manier beschadigd waren. Contact opgenomen met de klantenservice. Daarop kreeg ik te horen dat ik ze opnieuw naar mijn zouden sturen. Kreeg ze na 3 dagen weer binnen. En nu waren ze top! Wauw wat een top service!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Hele goede service!