Witte mok laten bedrukken met foto's. Heel mooi geworden! Mooi glanzend en heel scherp. Mooie kwaliteit. Ik weet niet hoe het druk werk zich houdt na een tijd gebruiken. Maar het drukwerk is heel mooi.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Mooie scherpe foto's