Snelle service en de fotoboeken zien er goed uit! Blij mee!!
Alleen misschien een andere bezorgservice overwegen? Ik zou de fotoboeken op donderdag moeten hebben ontvangen en uiteindelijk werd dat zaterdags pas. Zo vaak al doffe ellende gehad met brievenbuspakjes die via postnl komen.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Fotoboeken zien er goed uit