Erg goed, goede response als er vragen zijn. Zijn persoonlijk geinteresseerd
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De software voor Mac OS X kan beter en is nog niet 'af' in vergelijking met de windows versie.
Wat jammer is dat dit niet van te voren bekend was, anders was ik verder gegaan met de windows versie. Ook is de Mac versie trager ondanks duidelijk betere hardware