Ik heb een herinneringsvermogen gemaakt over vaders tijd in Ned-Indië. Geweldige software met prachtige resultaten.
Ook memorykaartjes voor de doedagen op het vmbo waar ik werk zijn meer dan uitstekend.
Daarnaast heb ik posters e.d. gemaakt, kortom, alleen maar goede ervaringen
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Tot nu toe was alles steeds top.