1e keer
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Inbinding boek, ik vind dat sommige foto's op de linker pagina iets wegvallen als je ze op de gehele pagina hebt afgedrukt of tegn de naad hebt. Dit vind ik jammer. M.i. Kan de binding vlakker en mooier. Voorheen bij de Hema waren de resultaten beter t.av. De binding. Hier kun je ok niet kiezen voor een vlakke binding?