Uitstekende totaalservice.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De software functioneert prima, maar is een beetje oubollig. Ik heb twee schermen gebruikt omdat van het beeld weinig overblijft door alle toolbars, imagebars etc.
De software functioneert prima, maar is een beetje oubollig. Ik heb twee schermen gebruikt omdat van het beeld weinig overblijft door alle toolbars, imagebars etc.