Heel erg goed, ik maak veel fotoboeken en zocht een andere liefst de beste, en dat kwam de fotofabriek uit een test, dus vandaar dat nu al mijn boeken daar vandaan komen.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
erg goed allemaal, de website, het gemak om een boek te maken.